grimt problem i outlook 2000
Fra : Frits

Dato : 07-01-06 15:24

Vi har kørt en diskoprydning og slettet de filer windows synes vi ikke
behøvede mere. Herefter vil outlook 2000 ikke starte rigtigt. Den
kommer med en pop-up fejl, at den virtuelle hukommelse er for lille,og
at den vil tildele flere ressourcer. Derefter starter Outlook, henter
post mv, men går så ned hvis der skiftes melem post og kalender,
slettes en mail eller andet. Kort sagt gået ged.

Er der nogen som har en Idé om hvad der kan gøres?

Frits

Fra : John

Dato : 09-01-06 04:22

"Frits" skrev i en meddelelse

> [...]
> kommer med en pop-up fejl, at den virtuelle hukommelse er for lille
> Er der nogen som har en Idé om hvad der kan gøres?

Du er i forkert gruppe og ingen prøver åbenbart at hjælpe dig, men lad os
forsøge alligevel.

> den virtuelle hukommelse er for lille

Kan sagtens være virus. Er Office 2000 opdateret?
Check: http://office.microsoft.com/da-dk/officeupdate/default.aspx

Kør evt scanning for virus og spy

Hvis det ikke løste problemet, kan du prøve at reparere Office:

Hjælp> (udvid rullegardin)> 'find og ret fejl..' Du skal muligvis have din
Office CD-rom parat.

Håber det hjælper dig.

Mvh John

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-01-06 11:17

John skrev:

> Du er i forkert gruppe

Hvorfor mener du det?

Outlook er et mailprogram og hører derfor (også) hjemme i denne
gruppe. Outlook Express har sin egen gruppe, men Outlook og Outlook
Express er to ret forskellige programmer.

Man kan også spørge om Outlook i gruppen
dk.edb.programpakker.ms-office - eftersom Outlook også er en del af
MS' Officepakke.

Bortset fra det kan jeg helt tilslutte mig dine råd. Det er også en
god ide at tjekke om windows er opdateret (Windows Update - kaldt
fx fra menuen Funktioner i Internet Explorer).
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : *** Calle ***

Dato : 12-01-06 17:54

John wrote:

> Du er i forkert gruppe og ingen prøver åbenbart at hjælpe dig, men
> lad os forsøge alligevel.

hvorfor er han det?
--
*** Calle ***