Skrifttyper i Outlook 2003
Fra : H.J.Suurland

Dato : 27-12-05 11:09

Hej NG

Jeg har uden held søgt efter hvor man kan lave om på skrifttyperne i Outlook
2003. Mit problem er følgende:
En af mine kollegaer har på en eller anden måde fået lavet om på
skriftstørrelsen, således at ulæste mail står med en 2 centimeter høje
skrifttyper (Ariel). Normalt er ulæste mail bare fremhævet med en fed
skrifttype. Når man åbner mailen bliver skriftypen normal.
Det eneste sted jeg kan finde hvor man kan lave om på skrifttypen er under
postformat, men her står står alle skrifttyper til 10 pkt. Ariel, og
skrifttypen er Vesteuropæisk.
Det er ikke muligt at se forskel på opsætningen i den omtalte Outlook og
andre Outlook på kontoret som jeg sammenligner med.
Jeg har prøvet at slette Outlook og geninstallere den, men den store
skrifttype kommer tilbage. Har nogen et godt råd om hvordan jeg kan bringe
den omtalte Outlook tilbage til normal?

Med venlig hilsen
H.J.Suurland

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 27-12-05 20:16

H.J.Suurland skrev:

> [...]
> En af mine kollegaer har på en eller anden måde fået lavet om på
> skriftstørrelsen, således at ulæste mail står med en 2 centimeter høje

Nu har jeg ikke lige Outlook 2003 selv. Men prøv lige at gå op i:
Funktioner -> Organiser. Så skulle der rulle et panel ned, hvor der
er fire knapper til venstre. Klik på 'Brug af visninger' og derefter
'Ulæste meddelelser' i rullepanelet. Oppe til højre er der en knap
'Tilpas aktuel visning...'. I boksen der kommer frem, er der nogle
muligheder - prøv knappen 'Automatisk formatering...'. Der er så
kun at prøve sig frem til en størrelse på skrifttypen.

Min 'opskrift' har jeg fra en ældre Outlook-version. Men måske kan
du løse problemet ud fra ovennævnte.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : H.J.Suurland

Dato : 28-12-05 14:37

"Svend Erik Bertelsen" <nospam2seb@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg ikke lige Outlook 2003 selv. Men prøv lige at gå op i:
> Funktioner -

Hej Svend Erik
Jeg sidder her og bider i bordpladen af ærgelse over at jeg ikke selv fandt
det punkt. Du er en guttermand! - Tusind tak for hjælpen

Hans