Fra : Christian Cederberg

Dato : 23-12-05 09:04

>Fra: "Søren Andersen" <shababababa¤¤¤¤¤@hotmail.com> - Find beskeder fra denne forfatter
>Dato: Sun, 16 May 2004 17:11:40 +0200
>Lokalt: Sø. 16 Maj 2004 16:11
>Emne: Re: Outlook 2003 og flere mail konti

>Når din mail er klar til at blive sendt, kig lige ved siden af "Send"
>knappen, under File menuen. Der er en "Accounts" knap, som når man trykker
>på den viser de forskellige konti du har. Vælg den ønskede konto. Derefter
>vil du i status linien lige under knapperne kunne se "This message will be
>sent via >konto<", hvor >konto< er den du lige valgte.

Jeg har også Outlook 2003 og flere mail konti. Kender I en metode til
at få vist ovennævnte statuslinie "Denne meddelelse sendes via...."
hver gang man går ind og opretter en ny mail?

Med venlig hilsen
Christian Cederberg
--
Besøg min side med damplokomotivfotos http://www.damplokomotiv.dk/
For mig stoppede udviklingen hos DSB 31. maj 1970.

Fra : *** Calle ***

Dato : 23-12-05 11:01

Christian Cederberg wrote:

> Jeg har også Outlook 2003 og flere mail konti. Kender I en metode til
> at få vist ovennævnte statuslinie "Denne meddelelse sendes via...."
> hver gang man går ind og opretter en ny mail?

Når du står inde i hvor du skriver mailen, er der en knap der hedder konti
lige ved siden af send knappen. prøv at trykke på den
--
*** Calle ***

Fra : Christian Cederberg

Dato : 23-12-05 11:38

On Fri, 23 Dec 2005 11:00:45 +0100, "*** Calle ***" <fake@fake.fake>
wrote:

>Når du står inde i hvor du skriver mailen, er der en knap der hedder konti
>lige ved siden af send knappen. prøv at trykke på den

Tak for svaret. Jeg er helt med på det med konti-knappen.
Men da den ikke ligefrem falder i øjnene, når man opretter en ny mail,
sker det undertiden at jeg får sendt en mail fra den forkerte konto.
Derfor vil jeg gerne se statuslinien "Denne meddelelse sendes via...."
hver gang jeg går ind og opretter en ny mail.
Kan man det?

Med venlig hilsen
Christian Cederberg

Fra : *** Calle ***

Dato : 23-12-05 11:51

Christian Cederberg wrote:

> [...]
> Derfor vil jeg gerne se statuslinien "Denne meddelelse sendes via...."
> hver gang jeg går ind og opretter en ny mail.

Mener kun den kommer nå du bruger en anden mail end standardmailen
--
*** Calle ***