E-Mail
webnoob 5265
AVG og Thunderbird
Fra : Mr. Fox

Dato : 15-12-05 20:07

Når man anvender AVG og Mailwasher er det nok ikke nødvendigt at oprette
filtre i Thunderbird, VEL ????

mvh Mr. Fox

Fra : Thomas gade

Dato : 15-12-05 20:33

Mr. Fox wrote:

>Når man anvender AVG og Mailwasher er det nok ikke nødvendigt at oprette
>filtre i Thunderbird, VEL ????
>
>mvh Mr. Fox

Hvilke filtre tænker du på.
Jeg kender ikke mailwasher så jeg ved ikke hvad den præcis gør. Men avg
scanner for virus. derudover har du muligheden for at sortere junkmails
fra i Thunderbird. Derudover er der messagefilters hvor du kan bestemme
hvordan den indkomne post skal behandles, sorteres etc.

Bruger du thunderbird bør du bruge mozbackup hvis du gerne vil beholde
dine mails. Programmet kan samtidig tage backup af din indstillinger og
bookmarks i firefox.

hent det her:
http://mozbackup.jasnapaka.com/

Mvh Thomas

Fra : Mr. Fox

Dato : 15-12-05 22:41

Tak for svaret , det må jeg nu studere grundigt.
med venlig hilsen Mr. Mox