E-Mail
webnoob 5265
Thunderbird kontra OE
Fra : Finn

Dato : 07-12-05 23:09

Når jeg på news i OE har en tråd jeg vil følge er den nem at markere så
den bliver rød hvis hvis der er nyt indlæg og det er nemt at se hvis der
er mange tråde.
Er der en tilsvarende funktion i Thunderbird? (Jeg kan i hvert fald ikke
finde den)

Mvh
Finn

Fra : Odin

Dato : 08-12-05 08:10

højre klik på tråden og vælg etikette .. så får du flere valg med hver
sin farve

Mvh Odin

Fra : Finn

Dato : 08-12-05 09:16

Odin skrev:
> højre klik på tråden og vælg etikette .. så får du flere valg med hver
> sin farve

Det er rigtigt men jeg skal hver gang ned til tråden og se om der er
kommet nye indlæg.
F.eks. dk.fritid.bil hvor der kommer 1-200 indlæg om dagen kan det efter
et par dage være svært at finde dem man har villet følge hvis der først
er svaret efter en uge.
I OE blev hele gruppen markeret med rød når der var skrevet noget i en
tråd man vil følge.

Mvh
'Finn

Fra : Michael Haase

Dato : 08-12-05 12:47

Finn skrev dette den 07-12-2005 23:09:
> [...]
> er mange tråde.
> Er der en tilsvarende funktion i Thunderbird? (Jeg kan i hvert fald ikke

Jeg ved ikke om den har sådan en funktion; men ellers kan du "watch
thread" på de tråde du vil følge. Når du så vil se om der er kommet et
svar, kan du vælge "watched threads with unread". Så skulle der kun være
de tråde, som du har valgt at følge, som har ulæste beskeder.

--
Michael Haase

Fra : Finn

Dato : 08-12-05 13:40

Michael Haase skrev:
> [...]
> svar, kan du vælge "watched threads with unread". Så skulle der kun være
> de tråde, som du har valgt at følge, som har ulæste beskeder.

Det er ikke helt det jeg eftersøger for jeg skal stadig søge efter om
der er nyt. I OE kunne man ude i kolonne med mapper ser om der var en af
de markerede tråde der var skrevet et indlæg til. Her blev nyhedsgruppen
markeret med rødt når der var ny besked og så kunne man gå ind i mappen
og se hvilken tråd der var med rød.
Det var hurtigt og bekvemt og stort set den eneste feature jeg savner
eller er TB et meget fint program.

Mvh
Finn