E-Mail
webnoob 5265
mozilladanmark.dk
Fra : philaweb

Dato : 04-12-05 13:58

Nogen som ved hvad der er blevet af mozilladanmark.dk [ http://www.mozilladanmark.dk/ ]?

Det lader til domænet ikke længere er tilknyttet en DNS server, hvilket er ærgerligt, da
der linkes til domænet fra Thunderbird.

--

venlige hilsener...

Philaweb

Mine bogmærker: http://del.icio.us/philaweb.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-12-05 14:50

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : philaweb

Dato : 04-12-05 16:33

Ivan V. Klattrup skrev:

> [...]

Tak. :)

Iøvrigt, Thunderbird kan godt tråde.... Men, man kan ikke klikke på news:links (fandt jeg
ud af).

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-12-05 16:54

philaweb skrev:

>Iøvrigt, Thunderbird kan godt tråde....

Niks, prøv i dk.test og se hvor mange "svar" der er under emnerne "Test"
og "test" som _ikke_ er svar til det som det er i tråd under.

så thunderbird kan _ikke_ tråde.

Fra : philaweb

Dato : 04-12-05 17:04

Ivan V. Klattrup skrev:

> Niks, prøv i dk.test og se hvor mange "svar" der er under emnerne "Test"
> og "test" som _ikke_ er svar til det som det er i tråd under.
>
> så thunderbird kan _ikke_ tråde.

I see... Du mener, at når folk ændrer overskriften, så opfatter Thunderbird det som en ny
tråd. Okay... Lidt ligesom i Outlook Express og i Google Groups.

Eller har jeg misforstået noget?

Min Thunderbird (1.0.6) tråder ganske udmærket.

Man tråder ved at benytte knappen ude i venstre hjørne. Den der ligner en taleboble i
Windows og en hvirvel i MacOS.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-12-05 17:22

philaweb skrev:

>Du mener, at når folk ændrer overskriften, så opfatter Thunderbird det som
>en ny tråd.

Jeg mener at hvis jeg lavede en ny tråd herinde i denne gruppe og gav den
navnet "mozilladanmark.dk" ville den komme som et svar i denne tråd, men
det er vil jo så være forkert, da det så ikke ville være et svar i denne
tråd, derfor kan thunderbird ikke tråde.

En reader bør opfatte ovenstående eksempel som en ny tråd og ikke svar i
en gammel tråd.

Fra : philaweb

Dato : 04-12-05 18:05

Ivan V. Klattrup skrev:

> [...]
> denne tråd, derfor kan thunderbird ikke tråde.
>
> En reader bør opfatte ovenstående eksempel som en ny tråd og ikke svar i

Okay, hentede XanaNews og kan godt se hvad du mener.

Fordelen med Thunderbird er at den er cross-platform kompatibel og jeg dermed kan have den
på de fire platforme jeg benytter.

Fra : Martin Schultz

Dato : 04-12-05 18:17

philaweb <philaweb@> skrev 2005-12-04:

> Okay, hentede XanaNews og kan godt se hvad du mener.
>
> Fordelen med Thunderbird er at den er cross-platform kompatibel og jeg dermed kan have den
> på de fire platforme jeg benytter.

Ja, det er jo en afvejning af hvor meget problemet betyder for en.
Siden du ikke selv har opfattet det er det jo nok ikke det store problem
for dig men der findes crossplatform newsreadere der kan tråde.

Fx. gnus og slrn men det er ikke sikkert de kan gøre dig glade.

Martin
med mindre andet er angivet.