Thunderbird 1.0.7 Dk
Fra : Morten Bowman

Dato : 30-11-05 22:09

Hejsa
Er der nogen der har et link til dl der virker?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-11-05 22:35

Den 30-11-05 22.09 skrev Morten Bowman følgende:

> Er der nogen der har et link til dl der virker?

Hvis jeg ikke tager meget fejl, er 1.06 nyeste danske version.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug filtre i Outlook Express til at holde styr på dine mails og til at

Fra : Morten Bowman

Dato : 30-11-05 23:00

On Wed, 30 Nov 2005 22:35:00 +0100, Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk>
wrote:

>Hvis jeg ikke tager meget fejl, er 1.06 nyeste danske version.

Så tager du fejl
http://www.mozilla.com/thunderbird/ eller
http://www.mozilla.com/thunderbird/all.html

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-11-05 23:17

Den 30-11-05 22.59 skrev Morten Bowman følgende:

> Så tager du fejl
> http://www.mozilla.com/thunderbird/ eller
> http://www.mozilla.com/thunderbird/all.html

Har du tænkt over, hvorfor linkene på siderne ikke virker?

Du kan også tjekke på ftp-serveren. Her er mappen med de nationale
versioner af version 1.07:
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/thunderbird/releases/1.0.7/win32

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tips og tricks til websnedkeren.

Fra : Per H

Dato : 01-12-05 08:50

On Wed, 30 Nov 2005 23:16:35 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> skrev:

> [...]
>versioner af version 1.07:
>ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/thunderbird/releases/1.0.7/win32

kunne du ikke lægge Thunderbird nyheder op på din hjemmeside, så vi
får dem som Rss.

Det er jo snart ikke til at vide hvornår der kommer nyt ( der virker)
på dansk..

har du kigget på "rssreader.com" den er ret fed.

Vh Per

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-12-05 13:47

Den 01-12-05 08.49 skrev Per H følgende:

> kunne du ikke lægge Thunderbird nyheder op på din hjemmeside, så vi
> får dem som Rss.

Jeg er ikke helt med på, hvad du mener.

> har du kigget på "rssreader.com" den er ret fed.

Jeg har ikke prøvet programmet, men jeg kan se, at det umiddelbart
ligner Feedreader en del.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Økonom Steffen Møller giver et bud på, hvordan internettet vil påvirke

Fra : Per H

Dato : 01-12-05 15:25

On Thu, 01 Dec 2005 13:47:06 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> skrev:

>Jeg er ikke helt med på, hvad du mener.

du har en hjemmeside hvor man kan få dine nyheder på Rss?

Vh Per

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-12-05 17:52

Den 01-12-05 15.24 skrev Per H følgende:
> On Thu, 01 Dec 2005 13:47:06 +0100, Kim Ludvigsen

> du har en hjemmeside hvor man kan få dine nyheder på Rss?

Ja, men jeg har ikke nyheder som sådan, kun om de ting jeg selv skriver
om. Hvis du vil have nyheder om Thunderbird, kan du sikkert få dem fra
Mozilla.org - men du mente måske, at jeg burde skrive om Thunderbird?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis kabaler og bridge.

Fra : Per H

Dato : 01-12-05 18:37

On Thu, 01 Dec 2005 17:52:06 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> skrev:

> - men du mente måske, at jeg burde skrive om Thunderbird?

ja netop. hvis du havede lyst, samt link til opdateringer der dur..

Tb er jo et kanont program

Vh Per

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-12-05 00:09

Den 01-12-05 18.36 skrev Per H følgende:

> ja netop. hvis du havede lyst, samt link til opdateringer der dur..

Programmet har stadig nogle mangler/særheder, som jeg gerne ser rettet
først. Men min største uvilje skyldes nok, at det er et omfattende
program, og at det derfor vil tage meget lang tid at lave en trin for
trin-guide til det.

Det kan være, at jeg på et tidspunkt laver nogle guider til
enkeltfunktioner, fx filterfunktionen og RSS-funktionen. Men jeg tør
ikke love noget.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nem backup af Mozilla, Firefox og Thunderbird med MozBackup.

Fra : Morten Bowman

Dato : 30-11-05 23:15

wrote:

>Hvis jeg ikke tager meget fejl, er 1.06 nyeste danske version.

Men omvendt så ligger den åbenbart ikke på ftp'en?
http://ftp-mozilla.netscape.com/pub/mozilla.org/thunderbird/releases/1.0.7/win32/
Så skal de da ikke give udtryk for at den er klar på dansk!?

Fra : Bowman

Dato : 01-12-05 09:08

Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
> versioner af version 1.07:
> ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/thunderbird/releases/1.0.7/win32

Det var også det jeg kom til at se. Men Danish var jo fremhævet med
fed skrift hvilket plejer at betyde den er kommet