E-Mail
webnoob 5265
Opsætning af Agent 2.0 - svar under det ci~
Fra : Ukendt

Dato : 30-11-05 16:12

Hej.
Jeg har kikket noget på min opsætning af Agent 2.0,
men kan ikke finde hvor opsætningen er, der gør, at cursoren
starter under det man vil svare på.
Som det er nu, står min cursor i toppen af svaret.

mvh
Erling S.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-11-05 18:02

Erling S. <erling.dot.s(at)gmail.dot.com> skrev:

>Jeg har kikket noget på min opsætning af Agent 2.0,
>men kan ikke finde hvor opsætningen er, der gør, at cursoren
>starter under det man vil svare på.
>Som det er nu, står min cursor i toppen af svaret.

Ja, og det kan man ikke lave om på.

Gælder vidst alle newsprogrammer.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 30-11-05 18:15

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Ja, og det kan man ikke lave om på.
>
> Gælder vidst alle newsprogrammer.
det går da fint i Thunderbird..

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-11-05 22:38

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Gælder vidst alle newsprogrammer.

Nej. Xnews placerer cursoren efter hele citatet af det foregående
indlæg. Hvis man bare vil svare på et enkelt afsnit, kan man
markere det med musen før man vælger svar - så er det kun det
markerede der citeres.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-12-05 22:44

Knud Gert Ellentoft skrev:

>Gælder vidst alle newsprogrammer.

Virker fint i xananaws

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 30-11-05 18:47

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Ja, og det kan man ikke lave om på.
>
> Gælder vidst alle newsprogrammer.

I Dialog kan du vælge.

Carl

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-11-05 20:06

Erling S. skrev:

> Jeg har kikket noget på min opsætning af Agent 2.0,
> men kan ikke finde hvor opsætningen er, der gør, at cursoren
> starter under det man vil svare på.
> Som det er nu, står min cursor i toppen af svaret.

Det kan ikke ændres.

Selv er jeg godt tilfreds med at cursoren er øverst. Jeg bruger
nemlig Shift+[pil ned] til at markere et afsnit der skal slettes,
skriver en kommentar og fortsætter på den måde til jeg er i
bunden af indlægget hvor jeg så fjerner signaturen.

Du havde da vel ikke tænkt dig hver gang at citere hele svineriet
fra den foregående skribent!?

PS. Nu bruger jeg Dialog hvor man selv kan vælge, men den står
til at te sig som Agent på det punkt.

--
Bertel

Fra : Carl Drud

Dato : 30-11-05 20:10

Bertel Lund Hansen wrote:

> [...]
> skriver en kommentar og fortsætter på den måde til jeg er i
> bunden af indlægget hvor jeg så fjerner signaturen.

Den kan Dialog fjerne automatisk ved svar, men du mener måske dem som
ikke har en sig. adskiller?

Carl

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-11-05 20:37

Carl Drud skrev:

> Den kan Dialog fjerne automatisk ved svar

Jamen, det gør den jo også. Jeg er bare så vant til Agent at jeg
slet ikke har registreret det. Redigeringen af indlæg sidder mig
på rygnarven.

--
Bertel

Fra : Carl Drud

Dato : 01-12-05 19:08

Bertel Lund Hansen wrote:

> Jamen, det gør den jo også. Jeg er bare så vant til Agent at jeg
> slet ikke har registreret det.

Jeg troede virkelig at Agent kunne fjerne signatur automatisk ved svar.

Carl

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-12-05 20:32

Carl Drud skrev:

>Jeg troede virkelig at Agent kunne fjerne signatur automatisk ved svar.

Jow da.
så ryger du på min ignoreringsliste.