Low Profile grafikkort ??
Fra : JS

Dato : 10-01-06 07:50

Hejsa

Har tidligere haft skrevet omkring at finde Low Profile grafikkort til min
Media Center pc jeg er ved at bygge.
Der var kun et kort der lige kunne findes, kan det virkelig passe at der er
så få low profile AGP kort og hvordan kan jeg evt. se når jeg kigger på de
forskellige netbutikker at det er Low Profile.
Det skal ikke koste en formue og altså bruges til en Media Center pc - er
der nogen gode forslag her i gruppen ??

Jan

Fra : JK

Dato : 10-01-06 09:01

On Tue, 10 Jan 2006 07:50:28 +0100, "JS" <jan@soerensen.mail.dk>
wrote:

> [...]
>forskellige netbutikker at det er Low Profile.
>Det skal ikke koste en formue og altså bruges til en Media Center pc - er

Ja, low profile er man ikke ret vakse med i Danmark. For at sige det
mildt, - forstår det heller ikke rigtigt.

Jeg kender kun dette GF6200 (silent) kort
http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=43383&type=hardware

der er 2 stk. low profile brackets med, idet man kan have dvi og vga
ved siden af hinanden, hvis man vil have dem begge.

Jeg bruger det selv. Det performer i 3D med 3DMarks2001SE 1024x768x32
med ca. 7000, hvilken er ca. 1/3 af det, de bedre kan. Men det er også
silent. Hæderligt ?!

mvh

John