nvidia geforce 4 mx 440 grafikkort
Fra : js

Dato : 01-01-06 23:17

Min datters pc er gået ned, det var bundkortet der var røget, nu er den
oppe og kører, men der er i enhedshåndteringen gul mærke ved grafikkort,
jeg har men "everest" fundet ud af at kortet er

nvidia geforce 4 mx 440 grafikkort
men hvordan får jeg en driver til den.
Den kører under Windows xp professionel

Nogen der kan hjælpe med en driver
Jørgen O

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-01-06 23:29

http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_81.98.html

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Thomas Hansen

Dato : 01-01-06 23:33

On Sun, 01 Jan 2006 23:17:08 +0100, js <0h@paradis.dk> wrote:

> [...]
> oppe og kører, men der er i enhedshåndteringen gul mærke ved grafikkort,
> jeg har men "everest" fundet ud af at kortet er

Gå ind på www.nvidia.com har hent driverne der. Nyeste driver er bagud
kompatibel med alle nvidia kort efter TNT2.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : js

Dato : 01-01-06 23:47

tak for et par hurtige svar, jeg er ved at downloads
Så må jeg om til min datter i morgen og se om den kan bruges

Jørgen O