6600 GT kort driller
Fra : Søren H. Wind

Dato : 29-12-05 00:03

Troede jeg havde mobo/cpu problemer så jeg har lige skiftet mit mobo og CPU
til et AsRock 939 Dual mobo med en Amd 64 bit 3200+'er da pludseligt så
fucker grafikken op, og laver artifacts' samt fryser i div. spil...

Erfarer nu at eks. jeg piller kortet ud, og sætter det i igen, så kører det
fint i 2-3 uger, og så genopstår problemerne, altså .. periodiske fejl. og
aner ikke hvor jeg skal lede efter en løsning.

Hvordan mon butikken reagerer på sådan en fejlmelding, som de måske skal
vente 2-3 uger på at den opstår ?

--
mvh.
Søren H. Wind

Fra : JK

Dato : 29-12-05 08:55

On Thu, 29 Dec 2005 00:03:01 +0100, "Søren H. Wind"
<winddiesel@opz.dk> wrote:

> [...]
>aner ikke hvor jeg skal lede efter en løsning.
>
>Hvordan mon butikken reagerer på sådan en fejlmelding, som de måske skal

Kører du med alle deres nyeste drivere (CD'en er da noget gammelt
noget):

http://www.asrock.com/support/index_download.asp

http://www.asrock.com/support/download.asp?Model=939Dual-SATA2

sata2 driverne er fra 28. november !

(Jeg tror, at det er en fil-gemme-fejl).

mvh

John

Fra : Søren Wind

Dato : 29-12-05 09:47

Jeg havde samme problem på det gamle Abit IC7 bundkort med en P4 2.8
HT - socket 478 processor, så jeg tror ikke jeg kan give skylden til
AGP driveren.

Har hentet de nye drivere, som er noget nyere end dem på AsRock CD'en,
men de gør desværre ingen forskel.

Mvh.
Wind