prisfald på AMD, hvor lang tid inden det k~
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 25-01-06 18:24

Hej
Jeg så på http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3513824/ at AMD sænker
priserne, men hvor længe går der ca. inden det kan ses i de danske butikker?
Der står godt nok at det kun er hvis man køber 1000 stk, men der er vel
allerede nogle grossister mellem AMD og de danske butikker, eller de handler
måske direkte?

Så forresten også at INTEL har er del problemer med deres DUAL CORE
http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3517132/

Er det normalt med så mange fejl og har alle producenter det?

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Lars Remmen

Dato : 26-01-06 09:59

Christian M. Nielsen wrote:
> [...]
> allerede nogle grossister mellem AMD og de danske butikker, eller de handler

Amd 64 FX-57 er siden uge 1 faldet med kr. 1600,-

Amd 64 X2 4800+ er faldet kr. 1300,- siden sidste uge.

Se på edbpriser.dk

Så det kan da vist ses allerede nu.

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-06 10:13

"Lars Remmen" <news@remmen.org> skrev i en meddelelse

> Amd 64 FX-57 er siden uge 1 faldet med kr. 1600,-
>
> Amd 64 X2 4800+ er faldet kr. 1300,- siden sidste uge.
>
> Se på edbpriser.dk
>
> Så det kan da vist ses allerede nu.

Mon ikke det prisfald han snakker om, er det de annoncerede i mandags? Det
kan vel næppe være det vi har set siden sidste uge eller uge 1....

Fra : Lars Remmen

Dato : 26-01-06 10:39

Brian Axelgaard wrote:

> Mon ikke det prisfald han snakker om, er det de annoncerede i mandags? Det
> kan vel næppe være det vi har set siden sidste uge eller uge 1....

Jeg tror en stor del af det er pga. det nylige prisfald. Det var vist i
tirsdags, at x2 4800+ faldt i pris. FX-57 er også faldet i denne uge.

Jeg tror at der er mange som fastsætter priserne efter de aktuelle
priser fra AMD - ellers vil de komme til at ligge inde med processorer
de ikke kan sælge overhoved.

Lars

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 26-01-06 18:24

"Brian Axelgaard" <brianaxelgaardATgmail.com> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det prisfald han snakker om, er det de annoncerede i mandags? Det
> kan vel næppe være det vi har set siden sidste uge eller uge 1....

Præcis!