oversigt over CPUer?
Fra : TGSC

Dato : 24-01-06 23:19

Hej,
jeg leder efter en oversigt over processorer, især AMD.
Denne side har en del elektrisk info :
http://users.erols.com/chare/elec.htm
men jeg savner oplysninger om FSB, cache, my, stepping ID, socket mv.

Jeg har ledt på AMDs hjemmeside under Tech docs, men der synes ikke at
være noget brugbart.
Jeg har tastet de forskellige stepping (AXIA, AYHJA, AGOIA osv) ind på
Google og AMDs søgefelt, men på Google er det en træg omgang, og hos
AMD er søgningen tom.

Der er lidt her, men det er lidt tyndt :
http://forums.amd.com/index.php?showtopic=887

Der må da findes noget samlet et sted så det er til at overskue, men
hvor?

Som eksempel har Intel en udmærket oversigt her :
processorfinder.intel.com

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-06 10:03

24-01-2006 23:18:47
TGSC <nejtilspam@sol.dk> wrote in message
<1138141127.042912.10700@f14g2000cwb.googlegroups.com>

> Hej,
> jeg leder efter en oversigt over processorer, især AMD.

Har du prøvet:
http://www.tomshardware.
com/2005/11/21/the_mother_of_all_cpu_charts_2005/

Ved ikke om det er sådan noget du leder efter

Fra : TGSC

Dato : 25-01-06 11:56

Tak, det er det bedste indtil videre!

Jeg mangler stadig steppings og typenummer, fx har jeg en AX2000DMT3C
AGOIA, men ved at bruge ovenstående link til AMDforum sammen med Toms
chart går det.
Det er lidt bøvlet, og mærkeligt at man ikke nemt kan finde det hele
på AMDs hjemmeside.

Fra : TGSC

Dato : 25-01-06 12:27
Fra : Martin Sørensen

Dato : 25-01-06 18:52

> jeg leder efter en oversigt over processorer, især AMD.

Hvad med http://www.amdcompare.com/us-en/desktop/?

Der ligger dog kun til Athlon 64 og nyere..

--
signing off.. Martin Sørensen