OKI Page 8w driver
Fra : Hagar

Dato : 24-01-06 14:40

Hej i gruppen

Er der en eller anden der ligger inde med en driver til en OKIPage 8w
laserprinter driver og gerne vil sende den til mig ?
Jeg har googlet og fundet nogle sider, men der koster de penge, eller man
skal klikke på nogle åndsvage reklamer på mange sider, før man kan hente
driveren. Hvis der er en der eventuelt har et link til samme, så ville jeg
blive kanon glad.

Hagar

Fra : Laziter [9440]

Dato : 24-01-06 15:03

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> driveren. Hvis der er en der eventuelt har et link til samme, så ville jeg

Prøv www.driverguide.com
Der ligger en hel del til din printer.
Du skal bare lige melde dig ind, det er gratis.

Mvh
Benjamin

Fra : Lars & Jane

Dato : 24-01-06 15:33

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Prøv www.driverguide.com
> Der ligger en hel del til din printer.
> Du skal bare lige melde dig ind, det er gratis.

Eller hvad er der ivejen med www.oki.dk ?
Mvh Lars

Fra : Michael Friis

Dato : 24-01-06 16:25

http://europe.oki.com/fcgi-bin/public.fcgi?pid=6&cid=117&chid=1&pdflag=&prid=232&OSId=0&languageId=16

Fra : Hagar

Dato : 24-01-06 21:51

> [...]
> driveren. Hvis der er en der eventuelt har et link til samme, så ville jeg

Det er godt nok lidt pinligt det her. Jeg bad manden selv finde en driver,
og så er den på OKI's egen side, og der kiggede jeg ikke selv, for det havde
han, sagde han.

Hagar