diskette kaput
Fra : Filip

Dato : 24-01-06 00:09

Hej

Jeg skulle tage noget backup på en diskette (1,44mb) men da jeg endelig
skulle bruge data fra den, kunne jeg ikke få det ud af den. Jeg ved godt at
man ikke skal bruge gamle disketter til backup, men jeg kan se filerne fra
stifinder, men når jeg åbner dem knurrer den og skriver at den ikke kan læse
data. Findes der nogle programmer som kan gendanne, eller på anden måde
hente det tilbage?

Filip

Fra : Jens

Dato : 24-01-06 13:57

> [...]
> fra stifinder, men når jeg åbner dem knurrer den og skriver at den ikke
> kan læse data. Findes der nogle programmer som kan gendanne, eller på

Ville starte med at prøve disketten i et andet drev... ofte opleves stor
forskel på læsbarheden af samme disk i forskellige drev.

Jens

Fra : Filip

Dato : 24-01-06 15:46

> Ville starte med at prøve disketten i et andet drev... ofte opleves stor
> forskel på læsbarheden af samme disk i forskellige drev.

Jeg har prøvet 2 forskellige drev, med det samme problem

Filip