Handel IKKE med computerne.com
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-01-06 19:09

Magen til elendig netbutik skal man lede længe efter, her sagen som følger
indtil videre.

1. Bestiller varer sidste weekend, Lørdag 14/1 kan selvfølgelig ikke
behandles før mandag. vælger levering med GHL, billig levering men kan vist
ikke anbefales.
modtager fine email med registeringen af bestillingen og link til deres
track and trace side.

2. Mandag, trækker de pengene, omkring 1000,- skriver på deres track and
trace side at varen er plukket fra lager, pakket og sendt. Men pakkenummer
"ukendt"

3. omkring onsdag sender jeg mail via deres form på hjememside, og spørger
hvorfor der ikke er noget pakkenummer, og hvorfor pakken ikke er kommet.

4. fredag kommer der så opdatering på deres track and trace side, med et
pakkenummer, og pakken er registeret hos pakkefirmaet.

5. modtager først mail fra computere idag mandag. med besked om at der ikke
er support før varen er modtaget.

6. modtager mail igen idag mandag fra computerne.com automatisk afsent mail
" vi har registeret du har modtaget din pakke, og vil godt have dig til at
fortælle om din oplevelse"

Jeg gad godt forresten vide hvorfor butikken har fået så gode anmeldelser på
edbpriser.dk

de skriver, vi vil godt have afvide om vi kan gøre noget bedre, vi glæder os
til at gøre fra dig.. De vil ikke engang svare på en simpel forespørgsel på
mail, nok fordi de ikke vil indrømme de har har trukket penge, uden at sende
pakke.

7. pakken er stadigt ikke modtaget, og ikke registeret hos pakkefirmaet som
afleveret. kun at pakken er på bilen klokken 7:30 i morges.

Fra : Max

Dato : 23-01-06 20:31

Hej Bjarke

> Magen til elendig netbutik skal man lede længe efter, her sagen som
> følger indtil videre.

Hvorfor handlede du egentlig hos dem ?

Mvh Max

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-01-06 20:56

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej Bjarke

> Hvorfor handlede du egentlig hos dem ?

Fordi de var de billigste`?

Fra : Max

Dato : 23-01-06 21:15

Hej Bjarke

> Fordi de var de billigste`?

Og så forventer du service, det er bare for naivt, vær du glad
for at du har fået din vare og så næste gang du skal handle,
ja så gå ned i butikken hvor de levere varen over disken
til dig.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-06 20:43

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> Magen til elendig netbutik skal man lede længe efter, her sagen som følger
> indtil videre.

Jeg har da handlet med den en gang - det gik nemt og smertefrit...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-01-06 21:01

"Brian Axelgaard" <brianaxelgaardATgmail.com> wrote in message
> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
> meddelelse news:NY8Bf.72$bH6.38@news.get2net.dk...
>
> Jeg har da handlet med den en gang - det gik nemt og smertefrit...

Ja sådan går det jo oftes hos forhandlerne

Men der er dog væselig punkter der ikke kan lade sig gøre hvis man er en
seriøs butik:

-trække penge fra Danmark 5dage før pakken sendes, og samtidigt have
e-mærket
-skrive mail tilbage om at der ikke ydes support, efter de rent faktisk
sikkert har fundet fejlen i forbindelse med min henvelse. altså at svare
flabet tilbage, med et std. svar

Fra : Max

Dato : 23-01-06 21:15

Hej Bjarke

> -trække penge fra Danmark 5dage før pakken sendes, og samtidigt have

Hvor ved du fra at den ikke blev sendt den dag ?

Mvh Max

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-01-06 21:13

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej Bjarke

> Hvor ved du fra at den ikke blev sendt den dag ?

De havde ikke oplyst track and trace nummer på pakken før fredag, og pakken
blev først registeret hos gls fredag. og det heder fra dag til dag levering,

Fra : Max

Dato : 23-01-06 21:22

Hej Bjarke

> De havde ikke oplyst track and trace nummer på pakken før fredag, og
> pakken blev først registeret hos gls fredag. og det heder fra dag til
> dag levering,

Det kan jo nemt være GLS der laver den fejl, en del transportfirmaer
laver nogle sjove ordninger med at samle ind til bestemte dage osv.

Mvh Max

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-01-06 21:25

> Hej Bjarke

> Det kan jo nemt være GLS der laver den fejl, en del transportfirmaer
> laver nogle sjove ordninger med at samle ind til bestemte dage osv.

Når man sender en pakke, registere man vel forhåbeligt pakkenummeret inden
pakken overgår til den der skal udlvere pakken. jeg har lidt svært ved at se
at GLS at have lavet en fejl, ud over at registere så computene.com kan
skrive at pakken er leveret. ved nu heller ikke hvilken besked der står på
gls som tekst når pakken er leveret... står kun "vogn udkørsel"

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-01-06 20:58

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message
> 7. pakken er stadigt ikke modtaget, og ikke registeret hos pakkefirmaet
> som afleveret. kun at pakken er på bilen klokken 7:30 i morges.

opdatering:

8. 20:29 GLS kom med pakken, selvom pakken var blevet registeret afleveret
kl. 11 i formiddags

Fra : Max

Dato : 23-01-06 21:10

Hej Bjarke

> 8. 20:29 GLS kom med pakken, selvom pakken var blevet registeret
> afleveret kl. 11 i formiddags

Og hvad er der så at klage over ?

Mvh Max

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-01-06 21:10

> Hej Bjarke

> Og hvad er der så at klage over ?

sagsforløbet, skulle være leveret i tirsdags. det er så Gls´s fejl at
registere at pakken har været aflevet.. gik bare noget amok da jeg fik en
mail fra computerne... at pakken var nu afleveret og alt var i den skønneste
orden.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 23-01-06 21:35

> [...]

> registere at pakken har været aflevet.. gik bare noget amok da jeg fik en
> mail fra computerne... at pakken var nu afleveret og alt var i den

Klart at du er utilfreds med det. Det tror jeg at selv Max ville være
utilfreds med...

Mvh.

Karsten

Fra : Hauge

Dato : 23-01-06 21:05

Bjarke Hansen wrote:
> 8. 20:29 GLS kom med pakken, selvom pakken var blevet registeret
> afleveret kl. 11 i formiddags

Så subject gælder ikke alligevel?
Godt man er så hurtigt ude, så man kan hyle op om ingenting.

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060123200442@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : J.K.Arning

Dato : 24-01-06 14:28

On Mon, 23 Jan 2006 19:08:44 +0100, Bjarke Hansen wrote:

> Magen til elendig netbutik skal man lede længe efter, her sagen som følger
> indtil videre.

Jeg bestilt hos dem i søndags og fik leveret idag.

Regards

Fra : The Amazing Grace

Dato : 27-01-06 20:46

Bjarke Hansen wrote:

> Magen til elendig netbutik skal man lede længe efter, her sagen som følger
> indtil videre.

Tak for advarslen,

jeg synes dog det er fair at sige at jeg også har handlet der og været
tilfreds med handlen.

VH

Mads Hansen
--
Nothing is so smiple that it can't get messed up.

Fra : Carsten Larsen

Dato : 28-01-06 00:54

"The Amazing Grace" <maze@mark2.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mads Hansen
> --
> Nothing is so smiple that it can't get messed up.

har lige handlet der et par gange i træk, top behandling hver gang

mvh Carsten

Fra : torp.kde@webspeed.dk

Dato : 28-01-06 08:44

Carsten Larsen wrote:

> "The Amazing Grace" <maze@mark2.dk> skrev i en meddelelse

> har lige handlet der et par gange i træk, top behandling hver gang
>
> mvh Carsten

Det samme her fin butik