forviringen om sata.
Fra : john michael nielsen

Dato : 22-01-06 20:44

hej ng
jeg har set idag at der var en artikel angående
sata hdd, den handlede om hvordan sata teknologien virkede og hva
forskellen
var, er der nogen herinde der kan henvise mig til denne side, hvis i altså
selv har set den?

mvh john

Fra : Martin Sørensen

Dato : 22-01-06 21:06

> [...]
> forskellen
> var, er der nogen herinde der kan henvise mig til denne side, hvis i

Er det denne her du tænker på?
http://www.sata-io.org/namingguidelines.asp

> Den har indtil videre sparet mig for at få 40 spam-mails.

Tillykke med det..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : john michael nielsen

Dato : 23-01-06 11:55

ja næsten men det var bare på en dansk side