hvad kan der være galt
Fra : carsten h larsen

Dato : 22-01-06 15:47

min computer slukker bare lige pluslig så kan man bare tænde den igen så går
der noget tid så slukker den igen også vidre

Fra : Hagar

Dato : 22-01-06 16:30

"carsten h larsen" <c-h-l@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> min computer slukker bare lige pluslig så kan man bare tænde den igen så
> går der noget tid så slukker den igen også vidre

Det kan være et varmeproblem, en blæser der ikke kører.

Hagar

Fra : Martin Sørensen

Dato : 22-01-06 17:00

> Det kan være et varmeproblem, en blæser der ikke kører.

Ja, eller blot CPU-køleren der er fyldt op med støv. Det ses rimeligt ofte..
Så trænger den til en gang trykluft.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : carsten h larsen

Dato : 22-01-06 17:09

det er en helt ny computer jeg har prøvet at tage siden af men det hjælper
ikke

Fra : carsten h larsen

Dato : 22-01-06 17:11

ps den gør det kun når man spiller når den bare stå og køre sker der ikke
noget (lord of the rings)

Fra : Michael Friis

Dato : 22-01-06 17:28

> ps den gør det kun når man spiller når den bare stå og køre sker der ikke
> noget (lord of the rings)

Så er det sikkert grafikkortet, der er problemet.
Det kan være at det bliver for varmt. Prøv at rense det for støv.
Ellers prøv at montere et andet grafikkort, og se om det fortsætter.
Det kan også være din strømforsyning, der er ved at stå af.