Nye dele 2 !!
Fra : christian

Dato : 21-01-06 21:19

Nu har jeg lige kigget lidt videre og har fundet disse ting som dog er lidt
dyre end de første ting. Men er dette noget som køre og er der andet som er
bedre i samme prisklasse ??

Athlon64 3700+, 2,2 GHz, 1MB Cache, Socket 939
Asus A8N-E nVidia nForce4 Ultra, Socket 939, 8 Channel Audio, GLAN, SATA
RAID, SATA 3Gb/s, PCI-Express, Dual DDR400
Kingston Dual Channel 2x1024 MB PC3200 DDR400 - KVR400X64C3AK2/2G
Creative - SoundBlaster X-Fi XtremeMusic, retail
Asus - EN7800GT/2DHTV/256M, GeForce 7800GT, 256MB GDDR3, Dual DVI, VIVO,
HDTV, PCI-Express, Retail
Arctic Cooling - VGA Silencer nVidia 5 Rev3, For nVidia GeForce 6800 & 7800
/ GT / Ultra (Both AGP & PCI-E)
Asetek - VapoChill Micro Ultra Low Noise For AMD K8 (Socket 754 / 939 /
940), Up to 28 db (Speed Controller Included)
Maxtor - 300,0 GB - SATA300 (Fluid) - 7200/16MB cache, Native Command
Queuing (NCQ) - DiamondMax 10 QuickView

Venlig hilsen
Christian

Fra : Hans

Dato : 21-01-06 22:25

christian wrote:
> [...]
> der andet som er bedre i samme prisklasse ??
>
> Maxtor - 300,0 GB - SATA300 (Fluid) - 7200/16MB cache, Native Command

Jeg ville nok vælge denne harddisk i stedet for, og specielt hvis du læser
kommentaren på EDBpriser omkring Maxtordisken du valgte:

Hans

Fra : Johnny Andersen

Dato : 21-01-06 23:08

> Jeg ville nok vælge denne harddisk i stedet for, og specielt hvis du læser
> kommentaren på EDBpriser omkring Maxtordisken du valgte:

Er ening med Hans. Den CPU du har valg kan overclocke rigtig godt - hvis du
får den rigtige stepping.
Ellers er det et rigtigt godt "game system" du har valgt

/Johnny