problemer med computerne.com ?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-01-06 23:07

Hej

Nogen der har haft problemer med computerne.com ?

jeg har bestilt en varer, og valgt levering med DHL tror jeg det var.

Sidst jeg fik noget fra det leveringsfirma, kom de ved 21 om aftenen så
tænkte det prøver jeg igen, det var jo billigst.

Har på fornemmeren der er gået noget galt, computerne.com trak pengene i
mandags, og de svarer ikke sådan på mail, ihvertfald ikke med det samme. På
deres track and trace side, står der ikke noget pakkenummer, så derfor kan
man heller ikke få pakken, da det skal aftales hvornår den så levers igen,
hvis de har været her. Men der er ike lagt nogen sedl eller noget.

nogen der har nogle af de samme problemer?

Fra : www.mamegames.dk

Dato : 21-01-06 03:42

de sender da deres varer med Post Danmark, i følge deres hjemmeside.

Har du fået et track and trace nummer til post danmark, kan du jo prøve at
søge på deres side.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-01-06 09:40

"www.mamegames.dk" <leo@leo dot lir dot dk> wrote in message
> de sender da deres varer med Post Danmark, i følge deres hjemmeside.
>
> Har du fået et track and trace nummer til post danmark, kan du jo prøve at
> søge på deres side.

ja men de har altså 2 muligheder, selvom det måske ikke står på deres
hjemmeside... Nok fordi det gør at deres samlet pris bliver billigere på
edbpriser, da det kun 25kroner at få sendt.

Men mærkeligt, nu er de slet ikke listet på edbpriser, kan heller ikke lige
finde andre produkter hvor de er listet.. Mon de er gået nedenom og hjem.

Fra : JJ

Dato : 21-01-06 11:23

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message

> [...]
>
> Men mærkeligt, nu er de slet ikke listet på edbpriser, kan heller ikke
> lige finde andre produkter hvor de er listet.. Mon de er gået nedenom og
Har du prøvet at ringe til dem ?
JJ

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-01-06 12:00

"JJ" <jj@get.kd> wrote in message

> Har du prøvet at ringe til dem ?

ja men dog ikke helt ustyrligt, ringede til dem 2 gange, før jeg sendte den
første mail. Og der ringede den bare, telefonen blev ikke taget.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-01-06 23:28

> "JJ" <jj@get.kd> wrote in message

> ja men dog ikke helt ustyrligt, ringede til dem 2 gange, før jeg sendte
> den første mail. Og der ringede den bare, telefonen blev ikke taget.

så er der nyt i sagen, computerne.com har stadigt ikke svaret. men nu er der
kommet et pakkenummer som sendes igennem GLS-denmark og så er pakken så
åbenbart sendt, men første registering var igår. så computerne.com har i
hvertfald været godt og grundige frække at trække penge mandag og først
sende fredag.