usb til printer
Fra : Johnny Ravn

Dato : 20-01-06 22:37

Hejsa.
Kan man få en omformer, så min printer der kun har et bredt stik til og
sætte i computeren, kan sættes i et usb stik.

Johnny

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 20-01-06 22:54

Den Fri, 20 Jan 2006 22:37:28 +0100. skrev Johnny Ravn:

> Hejsa.
> Kan man få en omformer, så min printer der kun har et bredt stik til og
> sætte i computeren, kan sættes i et usb stik.

Har ikke selv testet om den virker.
http://www.thansen.dk/product.asp?c=650012378&n=496908102&pn=559664757

mvh
Henning

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-01-06 22:56

"Johnny Ravn" <johnnyravn@postkasse.com> wrote:

>Kan man få en omformer, så min printer der kun har et bredt stik til og
>sætte i computeren, kan sættes i et usb stik.

Selvfølgelig...

Du skal have en USB - Parallel Adapter/kabel, f.eks denne her fra
Sandberg:

http://www.sandberg.dk/worldwide/prod.asp?prod=133-00

Den kan du finde i de fleste Fona eller Merlin butikker..

<mlr>