Print af mange pdf'er
Fra : g_mathisen@mail.tele~

Dato : 19-01-06 14:01

Hejsa...

Jeg har ca en 50-60 pdf'er jeg vil have udskrevet. Jeg markere dem alle
sammen i stifinder og højre museklik hvor jeg trykker print. Problemet
er så, at de kommer i en vilkårlig rækkefølge og det er ikke alle
der bliver printet ud. Det er ligesom om, at printeren ikke kan følge
med.
Er der nogen der ved hvad man kan gøre ved det - evt. et program der
kan gøre det.
Alternetivet er, at marker hver enkelt og trykke print - det tager en
evig tid.

Er der nogen der har en løsning?

Mvh
Gossa

Fra : Flemming Joensson (8~

Dato : 19-01-06 20:15

g_mathisen@mail.tele.dk wrote in

> Er der nogen der har en løsning?

Bare for at teste kunne du prøve at installere CutePDF (freeware pdf-
printer - altså du kan vælge den som printer og så laver den en pdf per
printjob).

Derefter vælger du cutepdf som defaultprinter og markerer alle dine filer
og vælger print igen. Derefter står du med én pdf fil som har alle siderne
fra samtlige pdf-filer (i hvert fald alle dem som Windows kan printe).

Denne ene pdf kan du så printe ud på din printer ganske som normalt. Så får
du ikke problemer med at printeren ikke kan følge med de mange separate
printjobs.

Det er ikke en lækker løsning, men den er muligvis brugbar som workaround i
dit tilfælde.

Mvh.
Flemming

--
Skift .invalid ud med .org i min mailadresse for at sende mig en mail.