Q: HP DVD writer 640b brænder laaangsomt..~
Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 14-01-06 10:32

Min DVD brænder brænder pludselig meget langsomt og benytter 26 minutter i
stedet for 5 minutter til at brænde 3.5 GB, når jeg blot vil lave en
almindelig data DVD med nogen images på... Det er Nero jeg benytter, og jeg
er i tvivl om en bestemt option kjunne være synederen... Under Choose
recoder kan jeg se statsene for min brænder, og under options kan jeg vælge
"DVD High compatibility mode"... Er det den option der er problemmet ???

Anyone ???

Fra : Anders Pedersen

Dato : 14-01-06 15:05

Gruppen for dvdbrændere er