Eksternt TV-out
Fra : Claus Skaarup (Arbej~

Dato : 11-01-06 11:10

Det forekommer mig lidt mærkeligt, at jeg ikke kan finde en usb box,
der kan sende et videosignal videre til mit TV. Findes den slags
virkelig ikke?
Kan jeg evt. lodde et s-video stik på et vga-kabel og så føre det
til TVet?

Jeg spørger fordi jeg ikke har flere ekspansion slots i mon com til et
tv-out kort, så jeg er løbet lidt tør for ideer...

Mvh. Claus

Fra : Benny Andersen

Dato : 11-01-06 12:51

On 11 Jan 2006 02:09:50 -0800, Claus Skaarup (Arbejde) wrote:

> Kan jeg evt. lodde et s-video stik på et vga-kabel og så føre det
> til TVet?
S video og vga er signalmæssigt forskelligt, så der skal elektronik til.
http://www.danbit.dk/produkter/1509.phtml
Benny Andersen

Fra : Max

Dato : 11-01-06 12:57

Hej

> der kan sende et videosignal videre til mit TV. Findes den slags
> virkelig ikke?

Video out på USB er virkelig en mangelvare.

> Jeg spørger fordi jeg ikke har flere ekspansion slots i mon com til et
> tv-out kort, så jeg er løbet lidt tør for ideer...

Skift dit grafikkort ud med et der har TV-out.

Mvh Max