Canon PIXMA IP5200 vs Canon PIXMA IP5200R
Fra : anders

Dato : 10-01-06 20:08

Hej...

Er forskellen på disse to at R'en er trådløs og den anden kræver kabel?

Har læst flere på edbpriser er roser Canon PIXMA IP5200 til skyerne, så et
helt skidt køb kan det vel ikke være.
Kender nogen herinde konkurrenterne til IP5200'en? Hvorfor skulle man vælge
en af dem frem for Canons model?

Mvh
Anders

Fra : Max

Dato : 10-01-06 20:30

Hej

> Er forskellen på disse to at R'en er trådløs og den anden kræver
> kabel?

R er netværksudgaven.

> Kender nogen herinde konkurrenterne til IP5200'en? Hvorfor skulle man
> vælge en af dem frem for Canons model?

Hvis du udskriver meget og gerne vil have billig blæk, så check
hvad blæk koster til de forskellige printere.

Mvh Max

Fra : anders

Dato : 10-01-06 20:28

> Hej

> R er netværksudgaven.

> Hvis du udskriver meget og gerne vil have billig blæk, så check
> hvad blæk koster til de forskellige printere.

Næ... det gør jeg ikke. Ved godt der kan være stor forskel på blæk-prisen,
men det er ikke et krav for mig at blækken skal være billig.

Mvh
Anders

Fra : Max

Dato : 10-01-06 21:12

Hej Anders

> Næ... det gør jeg ikke. Ved godt der kan være stor forskel på
> blæk-prisen, men det er ikke et krav for mig at blækken skal være

Canon printere har tidligere været meget populære på grund af at
man kunne købe kopipatroner til ingen penge, men det har den
seneste generation printere fra den sat en stopper for, Canon
har forsynet blækpatronerne med en chip og indtil vidre her ingen
bragt de nye patroner på markedet som billige kopier. Men hvis
du ikke udskriver ret meget, ja så er den nu ikke så dyr i blæk,
jeg har dens tidligere lillebror der kan bruge kopipatroner, men
jeg foretrækker at bruge originalpatroner. Men den 5200 får du
en rigtig god og alsidig printer der skriver proffesionelle fotos ud
hvis man har brug for det, den kan printe på begge sider af papiret
i en omgang, den har to papirkilder, bakke og manuel fødning,
og så kan den skrive direkte på printbare CD'er og DVD'er, noget
jeg syntes er et af de største fremskridt der er sket med printere
i mange år. Som du kan se vil jeg ikke tøve et øjeblik med at
anbefale dig den Canon, jeg er sikker på den kan leve op til
dine krav.

Mvh Max

Fra : Dag

Dato : 06-02-06 11:05

Max skrev:
> [...]
Som du kan se vil jeg ikke tøve et øjeblik med at
> anbefale dig den Canon, jeg er sikker på den kan leve op til

Kan noen forklare meg hvorfor min nye Canon PIXMA IP5200R ikke vil
skrive seg ferdig på et ark, men avbryter etter noen linjer og
fortsetter på neste ark før den avbryter og fortsetter igjen på et
nytt ark. Slik fortsetter den på 7-8 ark før den stopper. Jeg har
instllert den med USB-kabel og medfølgende programvare. Har også
oppgradert driveren uten at det nytter.