Wireless stereo headset
Fra : Nicolai

Dato : 08-01-06 18:55

Kan nogen anbefale et kanon trådløst headset der kan afløse mit sennheiser
PC150? - er ved at være lidt træt af at falde i ledningen :)

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Jim

Dato : 08-01-06 21:44

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=135253

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-01-06 15:38

Jim wrote:
> http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=135253

Dette er ikke et headset, men et par hovedtelefoner (dvs. uden
mikrofon!).
Jeg har prøvet flere trådløse headsets, men har desværre ikke
fundet noget jeg kan anbefale endnu. Jeg syntes der er for meget
støj!

Jeg har dog ikke afprøvet nogen de sidste par måneder, men dette
er nyeste anmeldelse jeg har set og det virker lovende:
http://www.hardware-test.dk/ht/test_show.asp?id=4846

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-01-06 15:39

Mikael Nørrelund Andersen wrote:
> http://www.hardware-test.dk/ht/test_show.asp?id=4846

Jeg fandt lige et link til:
http://www.pcheadset.dk/product.asp?product=729&sub=278&page=1

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Jim

Dato : 09-01-06 17:28

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Dette er ikke et headset, men et par hovedtelefoner (dvs. uden mikrofon!).

Nå ja.. det havde jeg overset... Sorry..