Hjælp! CD brænder pludselig forsvundet fr~
Fra : Preben Kaas

Dato : 04-01-06 20:34

En bekendt af mig er rendt ind i det problem, at hendes CD-brænder
pludselig er forsvundet fra stifinder.
CDer med autorun starter heller ikke automatisk mere, medens et enkelt
spil, der tidligere er installeret og skal bruge CDen for at der kan
spilles, det virker stadig når CDen sættes i (startes via icon på
skrivebord).

Komputer er af mærket HP med pre-installeret Windows ME m.v.

Nogen der har en ide om, hvad der kan være gået galt eller er det mon
nødvendigt ved hjælp af Rescue Disk at geninstallere Win ME og andre
programmer?

På forhånd tak.

Preben
www.prebenkaas.dk

Fra : Jim

Dato : 04-01-06 21:28

"Preben Kaas" <prebenkaas@xxxxhjallesenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der har en ide om, hvad der kan være gået galt eller er det mon
> nødvendigt ved hjælp af Rescue Disk at geninstallere Win ME og andre

Hej Preben.

Jeg havde også Windows engang for længe siden.
Den havde det med at glemme, hvilken hardware den var udstyret med.
Og så var det, at jeg installerede Windows XP istedet.
Så virkede det bare.
Windows ME er nok det mest udskældte styresystem fra Microsoft.
Skynd dig at opgradere til XP.

Held og lykke.

PS.: Skulle de ske, at du er i familie med den Preben Kaas, der var på
scenen med Jørgen Ryg?

Mvh. J.

Fra : Jim

Dato : 04-01-06 21:29