Se lige dette link.
Fra : Ricko.

Dato : 03-01-06 06:25

Så kan det hvis ikke blive vildere.

http://delfer.dk/modules.php?name=News&file=article&sid=19
--
Ricko.
ricko@livsnyter.com

Fra : Peter Jensen

Dato : 03-01-06 09:43

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse
news:f0528$43ba0a9a$3e3d87b8$20278@news.arrownet.dk...
> Så kan det hvis ikke blive vildere.
>
> http://delfer.dk/modules.php?name=News&file=article&sid=19

Jeg har da set ting i sci-fi film der var endu smartere ... så længe
der er tale om designstudier eller fri fantasi - og ikke ting der rent
faktisk eksisterer - kan man jo forestille sig hvad som helst :)
.... Men sådan en "dims" virker da smart.

--
Peter J

Fra : Kristian Knigge

Dato : 03-01-06 13:40

Det der infrarøde tastatur virker, så mon ikke skærmen også gør det?

--
- Knixe

http://Knixe.lir.dk - bliver MÅSKE lavet snart :D
Fjern *remove* i min mail!

Fra : Peter Jensen

Dato : 03-01-06 14:05

"Kristian Knigge" <knixe@*remove*frac.dk> skrev i en meddelelse
> Det der infrarøde tastatur virker, så mon ikke skærmen også gør det?

Jeg har godt set at der i forvejen findes et sådant tastatur til
PDA'er og at de andre ting også findes i en eller anden udformning
hver for sig. det jeg reagere på er bare teksten:
"Retfærdigvis skal det siges at den lille computer ikke findes i
virkeligheden."

--
Peter J

Fra : Max

Dato : 03-01-06 14:20

Hej

> "Retfærdigvis skal det siges at den lille computer ikke findes i
> virkeligheden."

Og på en virkelig vild fremtids PC skal vel heller ikke bruge
noget skidt som et tastatur.

Mvh Max

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-01-06 14:29

Kristian Knigge wrote:
> Det der infrarøde tastatur virker, så mon ikke skærmen også gør det?

Hvor mange sekunders levetid mon det mikroskobiske batteri vil have hvis
det skal trække en projektor og et lysende keyboard? :) og
naturligvis computer.

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Jim

Dato : 03-01-06 17:12

"Kristian Knigge" <knixe@*remove*frac.dk> skrev i en meddelelse
> Det der infrarøde tastatur virker, så mon ikke skærmen også gør det?

> [...]

Betyder overskriften noget, eller har du bare sammensat nogle ord, du har
fundet i en engelsksproget avis fra Thailand?

J.

Fra : David Mc Nally

Dato : 03-01-06 19:46

http://en.wikipedia.org/wiki/All_your_base_are_belong_to_us

--
Personlig blog: www.mcnally.dk
Hold kundekontakten ved lige - send nyhedsbreve: www.ebrev.info

For direkte e-mail: Udskift .invalid med .dk.

Fra : Jim

Dato : 04-01-06 18:57

"David Mc Nally" <nospam@mcnally.invalid> skrev i en meddelelse

> http://en.wikipedia.org/wiki/All_your_base_are_belong_to_us

Ok, så kan jeg forstå, hvorfor det lød forkert...