LaCie 500 gb HJÆLP
Fra : Hasa la vista baby

Dato : 29-12-05 08:12

Jeg kan overføre filer til harddisken men ikke se noget på den.
Den registrerer at der kuner 348 gb ledigt, med når jeg går ind på den,
så ligger der kun 1 mappe med 92 mb i.

Hvor store harddiske kan XP Pro læse?
Hvilket program (disc manager) kan man bruge til at løse problemet?

Håber på hurtig hjælp.

Ralph.

Fra : Kim

Dato : 29-12-05 09:11

On Thu, 29 Dec 2005 08:12:22 +0100, "Hasa la vista baby"
<Get@blowjob.now> wrote:

>Jeg kan overføre filer til harddisken men ikke se noget på den.
>Den registrerer at der kuner 348 gb ledigt, med når jeg går ind på den,
>så ligger der kun 1 mappe med 92 mb i.

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.drev

fut : dk.admin.netikette

--
Kim

Fra : Allan Vebel

Dato : 30-12-05 04:18

Kim skrev:

> Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.drev
>
> fut : dk.admin.netikette

Hvorfor den fut? Der var da ikke noget netiketteagtigt i
spørgsmålet.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Kim

Dato : 30-12-05 09:30

On Fri, 30 Dec 2005 04:18:16 +0100, "Allan Vebel" <spam@do.not> wrote:

>Hvorfor den fut?

Fordi debat om brug af grupperne ikke hører hjemme i de enkelte grupper.

>Der var da ikke noget netiketteagtigt i spørgsmålet.

Nej, men det var der i svaret.

fut : dk.admin.netikette, hvor dette emne hører hjemme.

--
Kim