Hardware Tets.
Fra : Jim

Dato : 25-12-05 02:24

Hej NG

Jeg er ikke helt sikker på om der er rette gruppe, men så må i lige bære
over med mig.

Jeg har lige testet min nye computer, med Performance Test 6.0:
http://www.passmark.com/

Og ved tryk på knappen:
"Run all the tests sequentially" så den kører alle testene får jeg et
resultat på 541,9

Men på mangel af sammenligninger, spørger jeg jer:
Er det et godt resultat ??

Håber i kan svare mig

Fra : morten

Dato : 24-12-05 10:24

Nu må vi så lige vide hvilke computer du har .
ellers kan man jo ikke sammenligne

Fra : Jim

Dato : 25-12-05 02:24

Det er en

Asus A8N-SLI
Athlon 64 4000+
1 GB G.Skill FX ram
2 x WD Raptor 74GB HD
2 x LG brændere

Fra : Hauge

Dato : 24-12-05 13:39

Jim wrote:
> Men på mangel af sammenligninger, spørger jeg jer:

Man kan i hvert fald se at dit ur ikke kører med sammenlignelig tid med
andres.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20051224123838@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 24-12-05 13:48

"Jim" <Migselv_6@msn.dk> skrev

> Jeg har lige testet min nye computer, med Performance Test 6.0:
> http://www.passmark.com/
> Men på mangel af sammenligninger, spørger jeg jer:
> Er det et godt resultat ??

Hvis det nu ikke er godt nok, hvad vil du da så gøre?

Claus

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-12-05 15:11

Jim skrev følgende på usenet:
> Jeg er ikke helt sikker på om der er rette gruppe, men så må i lige
> bære over med mig.

Gruppen er sikkert OK.

> Men på mangel af sammenligninger, spørger jeg jer:
> Er det et godt resultat ??

Det vil du sikkert få mange flere gode svar på hvis du indstiller dit ur
rigtigt.

Fremdaterede indlæg irriterer mange, så hvis du vil have flere gode svar, så
sæt uret rigtigt.

Det kan også være tidszonen, der er sat forkert.

Hvis du har problemer med det, så spørg i Windows-gruppen eller hvilket
system, du nu kører.

God jul - selv om du ifølge din tidsregning jo snart er færdig med den

Jan

Fra : Jim

Dato : 25-12-05 02:20

Nogen her der har noget seriøst at sige, istedet for en ligegyldig detalje
som min dato/ur indstilling ??

Engang var her endda folk der vidste lidt om de ting man spurgte til ... men
hvad, alting ændre sig.

Fra : Hauge

Dato : 25-12-05 04:27

Jim wrote:
> Nogen her der har noget seriøst at sige, istedet for en ligegyldig
> detalje som min dato/ur indstilling ??

Ligegyldig detalje? Det er da også en ligegyldig detalje hvad du har af
spørgsmål her, når du opfører dig så latterligt.

> Engang var her endda folk der vidste lidt om de ting man spurgte til
> ... men hvad, alting ændre sig.

Ja og dengang var folk ikke så hjernedøde, at de ikke kunne finde ud af at
stille deres ure, uden hjælp fra de voksne.

FUT: dk.admin.netikette, da denne gruppe ikke er til diskution af tomhovede
folks ligegyldighed vedr. ur-indstilling.

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20051225032707@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Max

Dato : 25-12-05 13:20

Hej

> Engang var her endda folk der vidste lidt om de ting man spurgte til ...
men
> hvad, alting ændre sig.

Typisk "Curlinggeneration".

Mvh Max

Fra : Allan Vebel

Dato : 25-12-05 02:58

Jim skrev:

> "Run all the tests sequentially" så den kører alle testene
> får jeg et resultat på 541,9
>
> Men på mangel af sammenligninger, spørger jeg jer:
> Er det et godt resultat?

Ja, det er fint. Min maskine er 2 år gammel og siger 298,4.

Jeg kan bare ikke se at man kan bruge disse sammenlininger
til noget som helst, for du ved ikke hvilken hardware jeg kører
med, og omvendt.

Jeg har måske en bedre cpu end dig, men så har du til
gengæld et superhurtigt grafikkort, der i sig selv giver et
højere tal, men man kan ikke sige hvis computer der er den
bedste - her er vi nødt til at sammenligne de enkelte punkter.

Den bedste til hvad? Det er ikke nok bare at slynge et tal ud,
for at sige om en computer er god eller dårlig. Min pc arbejder
meget fint til det jeg bruger den til - hvad gør din, og hvorfor
ikke?

Programmet er i øvrigt så ringe indrettet at man ikke engang
kan klippe resultaterne ud.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Søren Nielsen

Dato : 25-12-05 10:27

Jim wrote:
> Men på mangel af sammenligninger, spørger jeg jer:
> Er det et godt resultat ??
>
> Håber i kan svare mig

Du skal lige køre testen én gang med og så huske at sætte flueben i "Tjek
ur"...

Søren