SATA spørgsmål
Fra : lars andersen

Dato : 22-12-05 22:05

Hej

Hvad er den billigste løsning for at kunne tilskutte en SATA harddisk til en
pcer som ikke er SATA kombatimelt.

I må gerne henvise til links.

hilsen
lars andersen

Fra : Hans

Dato : 22-12-05 22:17

lars andersen wrote:
> Hej
>
> Hvad er den billigste løsning for at kunne tilskutte en SATA harddisk
> til en pcer som ikke er SATA kombatimelt.
>
> I må gerne henvise til links.

Denne f.eks.:

Hans

Fra : Henning

Dato : 22-12-05 22:18

On Thu, 22 Dec 2005 22:04:39 +0100, "lars andersen"
<levithan(spam-nej-tak)@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hej
>
>Hvad er den billigste løsning for at kunne tilskutte en SATA harddisk til en
>pcer som ikke er SATA kombatimelt.

En controller til 200,-
www.edbpriser.dk

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Aksel

Dato : 23-12-05 00:07

"lars andersen" <levithan(spam-nej-tak)@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:43ab14a9$0$78281$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Hej
>
> Hvad er den billigste løsning for at kunne tilskutte en SATA harddisk til
> [...]

Har du nogen særlig grund til at bruge SATA diske?

Hilsen Aksel

Fra : lars andersen

Dato : 24-12-05 13:31

> Har du nogen særlig grund til at bruge SATA diske?
>
> Hilsen Aksel

Nej ikke rigtigt. Jeg har købt en disk billigt så regnede ikke med at det
skulle blive det store problem. Dog er jeg mest tilhænder af alm IDE diske

hilsen lars andersen

Fra : Aksel

Dato : 24-12-05 13:56

"lars andersen" <levithan(spam-nej-tak)@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:43ad3f41$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Nej ikke rigtigt. Jeg har købt en disk billigt så regnede ikke med at det
> skulle blive det store problem. Dog er jeg mest tilhænder af alm IDE
> diske
>
> hilsen lars andersen

Grunden til mit spørgsmål var, at du ikke får nogen nævneværdig
hastighedsforøgelse.

Men hvis du har disken vil det selvfølgelig være rart at kunne bruge den

Hilsen Aksel