specielt tastatur
Fra : Charlotte

Dato : 20-12-05 22:45

Hej
Jeg leder efter et tastatur hvor man ikke har nummer systemet ovre i højre
side,det vilsige et smallere tastatur. Nogen venlige sjæle der har et
linktil en der sælger disse...hvis de findes?

mvh Charlotte

Fra : Max

Dato : 20-12-05 23:00

Hej Charlotte

> side,det vilsige et smallere tastatur. Nogen venlige sjæle der har et
> linktil en der sælger disse...hvis de findes?

De findes, bl.a. Cherry laver dem, de er lidt dyre, men til gengæld
er det gode tastaturer.

http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=6085

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-05 23:04

Hey!

> Jeg leder efter et tastatur hvor man ikke har nummer systemet ovre i højre
> side,det vilsige et smallere tastatur. Nogen venlige sjæle der har et
> linktil en der sælger disse...hvis de findes?

Det var dem jeg lige kunne finde.... Det nederste findes i flere farver og
modeller.... Bare søg efter dinovo på edbpriser...

Mvh
Aksel Spandet

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-05 23:08

Læg mærke til at overstående er med engelsk layout.....

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-12-05 23:20

Charlotte skrev:

> Jeg leder efter et tastatur hvor man ikke har nummer systemet
> ovre i højre side,det vilsige et smallere tastatur. Nogen
> venlige sjæle der har et linktil en der sælger disse...hvis de
> findes?

Logitechs diNovo-tastaturer har det numreriske tastatur siddende
i en separat enhed, som de kalder for et Numeric Pad.
Se f.eks. her: <http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=146539>.

Jeg har selv tastaturet og er sådan set tilfreds med det, men
tasterne er ikke holdbare nok til mit brug, men det er jo nok
meget individuelt fra person til person afhængig af, hvor meget
man skriver.

--
Hilsen
Madsen