Kraftig PSU
Fra : Heine Jeppesen

Dato : 20-12-05 21:18

Hej,

Jeg har en dual Opteron 252 maskine, som åbenbart kræver en (temmelig
kraftig) PSU med minimum 30A på 12v og det _skal_ være single-rail.

En venlig sjæl har henledt mig til OCZ's PowerStream 520W som kører 33A, men
der må næsten være et alternativ??

(Og gerne uden "lir" - Jeg er vist blevet for gammelt til at se det smarte
lys i PSU'er)

Fra : Kenneth

Dato : 21-12-05 14:12

> [...]
> men der må næsten være et alternativ??
>
> (Og gerne uden "lir" - Jeg er vist blevet for gammelt til at se det smarte

Kenneth
www.ziax.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-05 14:29

Kenneth wrote:
> [...]

are you for real? en CI psu på en dual opteron 252... det er ikke en god
opskrift. Desuden husker jeg CI'en som værende foruden EPS stik, så han
kommer ingen vegne med den.

Fra : Heine Jeppesen

Dato : 21-12-05 23:16

Øh, tak, men det er jo en dual rail?!

--
This unit features two separated 12V power rails capable of delivering an
amazing total of 38A.

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-05 09:30

Heine Jeppesen wrote:
> Øh, tak, men det er jo en dual rail?!

Tjek evt. Delta Electronics eller Lite-On, de laver PSU til Bla. HP der
overholder dine krav.