strøm kabel
Fra : (-Peter-)

Dato : 20-12-05 19:46

hej..

hvor fåes et kabel der passer ind i en dell strøm adapter til bærbar
uden jord...

altså fra stikkontakten, til transformatoren??

hun-enden er sådan "tre rør ovenpå hinanden..."

/peter

Fra : Max

Dato : 20-12-05 20:14

Hej Peter

> hvor fåes et kabel der passer ind i en dell strøm adapter til bærbar
> uden jord...

Jeg havde nær sagt, i enhver computer forretning, og det er forøvrigt
ikke kun Dell der bruger den version af IEC stikket.

Mvh Max

Fra : (-Peter-)

Dato : 20-12-05 20:17

hvad hedder stikket?? og kunne du være så venlig evt. at give mig et
link...!!

/peter

Fra : Max

Dato : 20-12-05 20:47

Hej Peter

> hvad hedder stikket?? og kunne du være så venlig evt. at give mig et

Stikke hedder vidst C5, men i daglig tale hedder det et Mickey
Mouse stik.

Der er et her www.bn-elektronik.dk søg på nr: 15-382-8305

Forøvrigt hvis du har et med jord, så bræk jordbenet af.

Mvh Max

Fra : (-Peter-)

Dato : 20-12-05 20:50

ikke når det er en helt ny dell...

de bliver nok lidt negative.. :)

/peter

Fra : (-Peter-)

Dato : 20-12-05 20:22

kablet skal se sådan ud i den ene ende...

http://www.komplett.co.uk/mlf/produkt/bilder/processed/250/121186.jpg

peter

Fra : Hans

Dato : 20-12-05 20:52

(-Peter-) wrote:
> [...]
> uden jord...
>
> altså fra stikkontakten, til transformatoren??
>
> hun-enden er sådan "tre rør ovenpå hinanden..."

En ganske almindelig 230 V ledning til f.eks. en barbermaskine og mange
andre apparater kan bruges.

Du skal blot skære isolationen væk mellem de to ben i fatningen så den kan
udvide sig det lille stykke som kræves.

Kein problem.

Hans