Hvor kan jeg købe Keytronic Wireless tasta~
Fra : Sam Bass

Dato : 20-12-05 16:58

Hej!
Jeg har forgæves ledt efter Keytronic Wireless tastatur og mus på nettet.
Det er et par år gammelt, er der nogen der ved om det er i handelen?

Min mus kunne ikke tåle vand. Kan jeg ikke få fat i Keytronic vil jeg spørge
jer om navn og et sted jeg kan købe en fornuftig mus. Jeg kræver kun at den
ikke skal være for vanskelig at installere. Jeg ved absolut ingenting om
mus.

Mvh.

Sam Bass

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 20-12-05 22:39

On Tue, 20 Dec 2005 16:57:59 +0100, "Sam Bass" <forgetit@invalid>
wrote:

>Hej!
>Jeg har forgæves ledt efter Keytronic Wireless tastatur og mus på nettet.
>Det er et par år gammelt, er der nogen der ved om det er i handelen?

det er de
http://www.google.dk/search?hl=da&q=keytronic+wireless&btnG=S%C3%B8g&meta=cr%3DcountryDK

>Min mus kunne ikke tåle vand.

Det kan de færreste

> [...]
>ikke skal være for vanskelig at installere. Jeg ved absolut ingenting om

Hvis du bruger windows XP kan du bare sætte hvilken som helst mus i -
XP vil selv genkende den og den er klar til brug med det samme. Kræver
altså ingen anden installation end at sætte den i stikket.

Nogle mus har ekstra finesser/taster, hvortil der skal bruges noget
særligt software, men det følger som regel med og er meget nemt at gå
til.

Lars

Fra : Sam Bass

Dato : 21-12-05 00:14

Tak for et klart svar.

Med hensyn til Google havde det eneste firma (det første) som reklamerede
med Keytronic Wireless tastatur og mus det ikke. Jeg har både XP og en Me,
men jeg kan jo flytte rundt med det.

Mvh.

Sam