Asus an8-sli Nforce4
Fra : john michael nielsen

Dato : 19-12-05 20:41

hej ng
jeg står og skal til at have nyt bundkort, og har tænkt mig at det måske
skal være asus. og står imellem valget(ASUS A8N-E VS. SLI,
jeg har lige snakket med en fra midt data.
der sagde at det bedste var at købe et bundkort med sli
frem for det der ikke havde sli, han sagde at det kørte meget bedre også
selvom jeg ikke skal køre med 2 grafikkort, hva er jeres mening om det,
????
selve cpuen skal være en amd athlon 64 winchester 3200+ og har tænkt på at
oc systemet lidt, er dette bundkort godt til dette???

hilsen john

Fra : john michael nielsen

Dato : 19-12-05 20:46

undskyld forkert gruppe