Spgm. ang. Creative MP3 afspillere...
Fra : Rytme Hans

Dato : 12-12-05 19:43

HeJ NG!

Hvad er forskellen på Creative :

Muvo Micro N200
Muvo TX
Muvo V200

Pfht, VV

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-05 20:27

Hey!

> Muvo Micro N200
Er ikke et usbstick, hvor man sætter batterikasse på sticket, og man skal
vist nok også bruge ledning for at sætte den til computeren. Og så er den en
andelse mindre end de andre 2...

> Muvo TX
Er usbstick men har ingen radio...

> Muvo V200
Har både radio og er usbstick...

Jeg kan ikke lige finde andre foreskelle end disse.... Jeg har selv
v200'eren, og er meget glad for den, dog synes jeg at høretelefonerne der
fulgte med var noget juks, så købte et par andre... Og nu er jeg fuldt
tilfreds!

Mvh
Aksel Spandet

Fra : Mads Breddam

Dato : 12-12-05 21:35

> [...]
> v200'eren, og er meget glad for den, dog synes jeg at høretelefonerne der
> fulgte med var noget juks, så købte et par andre... Og nu er jeg fuldt

Jeg har aldrig, efter adskillige køb af bærbar musik, oplevet at få
medleverede hovedtelefoner som var værd at lytte til.

--
Mvh.:
Mads Breddam