S/PDIF lydkort til forstærker
Fra : Basil

Dato : 10-12-05 18:17

Hej.
Jeg har et Philips lydkort med S/PDIF udgang.
På min nye surround forstærker er der mulighed for coax-ind, og på
lydkortet er der coax-ud.
Kan jeg bare forbinde de 2 enheder med ca. 15m 75 ohm antennekabel med
RCA stik i begge ender, eller er der virkelig noget jeg skal passe på
her ?
Kai

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 10-12-05 23:01

15m er nok til den stramme kant måske, men prøv det.. det værste der kan
ske er at signalet ikke når frem.. = ingenting..

--

___________________
Mvh

Fra : Basil

Dato : 11-12-05 00:12

Jesper Sørensen skrev d. 10-12-2005 i meddelelse
<439b4f72$0$15794$14726298@news.sunsite.dk>:
> 15m er nok til den stramme kant måske, men prøv det.. det værste der kan
> ske er at signalet ikke når frem.. = ingenting..

Ok, takker.
Kai

Fra : Basil

Dato : 11-12-05 18:27

> [...]
> 15m er nok til den stramme kant måske, men prøv det.. det værste der kan
> ske er at signalet ikke når frem.. = ingenting..

Det virkede perfekt, tak for hjælpen.
Kai