Printertest / anmeldelser
Fra : Morten S Hansen

Dato : 08-12-05 17:30

Hej....

Jeg mener man engang på siden IT-svar.dk kunne søge på artikler i 3 kendte
computerblade og derefter købe gamle artikler.

Helt konkret leder jeg efter en printer-test af printere (laser/ink-jet)
under 1000,- helst med vurdering af blækøkonomi.

Findes der sådanne på internettet (evt. mod betaling) eller kan I komme på
tidligere numre af computerblade som omhander det (så kan jeg da finde dem
på biblioteket...)

/morten

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 08-12-05 19:17

"Morten S Hansen" <undertegnede@SLETmail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Helt konkret leder jeg efter en printer-test af printere (laser/ink-jet)
> under 1000,- helst med vurdering af blækøkonomi.

Prøv at søge lidt på nettet på Canon's pixma 4000.

Toner kan fåes til under 10,- pr. stk.

Fra : Esben

Dato : 08-12-05 19:38

"Morten Klostergaard" <News@tera.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Prøv at søge lidt på nettet på Canon's pixma 4000.

Kan man købe den længere?

--
Esben

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-12-05 20:26

"Esben" <esben@gruf.LAND> skrev i en meddelelse
> "Morten Klostergaard" <News@tera.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Kan man købe den længere?
>
> --
Så skal man være mere end heldig. Både pixma 3000 og 4000 som har en
fantastisk økonomi og kvalitet er vist umulige at skaffe mere. Der er
jævnligt forespørgsler på dem uden held. I brugt gruppen er der også begyndt
at komme en del forespørgsler på dem.

Kurt

Fra : Morten S Hansen

Dato : 08-12-05 21:13

Har selv fundet et par steder -hvis det har andres interesse.
ForbrugerStyrelsen har test af 32 printere i juni 2005.
Link:
http://www.forbrug.dk/test/testbasen/computerudstyr/print/tests/478/?no_cache=1&testdb_searchQuery=&testdb_sortby=31460

På Canons hjemmeside har de indscanninger af anmeldelser/tests fra
computerblade - både af egne og andres produkter:
http://www.canon.dk/For_Home/Reviews/index.asp
(måske er det kun et selektivt valg hvor de selv bliver godt anmeldt??)

Vil stadig meget gerne ha flere tips!

/morten