problemer med nedlukning af pc
Fra : Odin

Dato : 05-12-05 08:02

hejsa

når jeg lukker min pc ned vil den ikke slukke helt for strømmen dvs der
stadig er strøm på harddiske og usb porte. og når jeg så forsøger at
tænde den igen starter den ikke rigtigt op. men jeg skal hive stømkablet
ud af den og sætte den i igen hvorefter den så starter igen
jeg har:
400 w power supply
ecs k7s5a bundkort
2200+ amd
gforce fx5900
512 mb 2100 mhz ram
3 maxtor diske og 1 lite-on dvd +/-RW dual brænder

nogen som har et forslag til hvad der kan være galt ?

mvh Odin

Fra : John

Dato : 05-12-05 20:04

Det er et typisk problem for k7s5a-bundkort...

Du skal have et nyt bundkort hvis problemet skal løses..

Du kan evt. prøve med en ny strømforsyning, men jeg gætter - af erfaring -
på at det er bundkortet det er galt med..