fujitsu-siemens fryser
Fra : ks

Dato : 04-12-05 09:09

har en pc fra en makker der sagde den frøs når den kom på internettet.

nu har jeg givet den en rekonfig m/windows og det hele. den kørte perfekt!
da jeg ville på nettet for at opdatere windows, gik der ikke lang tid, så
frøs den....

nogen forslag til løsning af problemet???
den har 512mb ram, 80hd, hvor der kun har været brugt max 12gb... alt i
enhedsorienteringen er perfekt, ingen gule udråbstegn...

hjælp mig
på forhånd tak

mvh
Kenneth

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 04-12-05 11:43

"ks" <kenned@FJERNSPAMofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> frøs den....
>
> nogen forslag til løsning af problemet???

Kunne være driver til netkort eller modem evt. ?
Jeg oplevede det samme engang med XP og
et indbygget modem der ikke var kompatibel
med XP