HJÆLP: problemer med nettet
Fra : Romlund

Dato : 30-11-05 21:03

godaften alle sammen

Jeg har lige formateret min computer pga. af min IDE kontroller
Ikke vilde som jeg vil
Nu er der så kommet et nyt problem op
Jeg kan ikke åben hjemmesider, eller jo
Kun 5 sidder eller noget i den stil så ”logger den af)
(har prøvet med firefox også)
men der kommer en robræk op og siger at hjemmesiden ikke kunne åbnes
(Alle hjemmesider)
jeg kan godt alt andet (hvad jeg har prøvet)
men newsleecher, msn, og pinge en server
og der er der ikke nogle problemer
nogle der ved hvad der kan være galt… har lige kørt service pack 2 ind
men ved ikke om det er det der kan skyldes det??
Og i så fald er der nogle der ved hvad jeg skal gøre??