video på CD-Rom -R kan ikke afspilles....
Fra : uh

Dato : 29-11-05 12:55

......på DVD afspillere eller PC. Jeg kan selv se den på både og, men de to
forskellige personer, som skulle have glæde af sommerminderne, jeg har
brændt på CD-R en kan ikke. Forsøgte først med NTSC, som ikke virkede,
derefter PAL. Begge kan ses på min DVD-afspiller.

Nogen som kan/vil belære en novice?

Håber gruppen er rigtigt valgt?
mvh uh

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-11-05 13:55

uh skrev følgende på usenet:
> Håber gruppen er rigtigt valgt?

Ikke helt

News:dk.edb.hardware.drev.cd hvis det er et CD-drev og/eller CD'er

News:dk.edb.hardware.drev.dvd hvis det er et DVD-drev og/eller DVD'er

Der er i øvrigt ikke noget, der hedder CD-Rom -R - cdrom findes kun i en
type.

DVD'er derimod findes både i -R og +R

Men prøv i ovennævnte grupper !

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : uh

Dato : 29-11-05 19:10

> [...]
>
> News:dk.edb.hardware.drev.dvd hvis det er et DVD-drev og/eller DVD'er
>
> Der er i øvrigt ikke noget, der hedder CD-Rom -R - cdrom findes kun i en

Tak skal du have.
mvh uh

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-11-05 19:41

uh skrev følgende på usenet:
> Tak skal du have.
> mvh uh

Velbekomme

Så skal jeg bare lige lære at henvise rigtigt - grupperne hedder: