Printer
Fra : Gunnar

Dato : 23-11-05 15:14

Hej.
Kan jeg spørge om Printer her?
Jeg har en Canon 3000 som ikke skriver så pænt længere, jeg har genfyldt
patronerne mange gange kan der være problemer med det? jeg kan ikke finde en
driver der er nyere end 2003 og det er jo gammelt. kan det være noget der er
slidt i den som f. eks. printerhoved?
Gunnar

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-11-05 18:00

Gunnar skrev følgende på usenet:
> Kan jeg spørge om Printer her?

Ja - det vil være det helt rigtige sted

> [...]
> kan ikke finde en driver der er nyere end 2003 og det er jo gammelt.
> kan det være noget der er slidt i den som f. eks. printerhoved?

Der er formentlig den "gamle" BJC3000 og ikke den nyere Pixma IP3000.

Du kan godt købe et nyt printerhoved, men det er ret dyrt, så jeg ville nok
overveje, om det ikke er tid til en ny printer ?

Pixma-modellerne er gode bud på all round printere fra Canon - og de findes
i alle prisklasser - de er gode både til tekst og fotos.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Max

Dato : 23-11-05 21:13

Hej

> Pixma-modellerne er gode bud på all round printere fra Canon - og de
findes
> i alle prisklasser - de er gode både til tekst og fotos.

Men lad være med kun at kikke på prisen, kik specielt nøje på
hvad det koster at fylde blæk på den da du åbenbart bruger
din printer meget.

Mvh Max

Fra : Aksel

Dato : 24-11-05 12:58

"Gunnar" <g.grooss@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en driver der er nyere end 2003 og det er jo gammelt. kan det være noget
> der er slidt i den som f. eks. printerhoved?

Printerhovedet er sikkert slidt, hvis du bruger den meget til tekst skulle
du måske overveje en laserprinter, de er meget billigere i brug og teksten
er mere holdbar.

Hilsen Aksel