Opsætning af WiFi router til TDC Pr
Fra : SB

Dato : 23-11-05 12:31

Hejsa

Jeg har investeret i en Asus SpaceLink WL-500G, der skal erstatte min
afdøde D-Link WiFi-router. Men jeg kan slet ikke få den til at se mit
TDC modem! Den virker fint som DHCP og alt det andet, så mit interne LAN
fungerer fint. Men jeg kan s.. ikke få WAN delen til at virke. Har haft
modemet slukket i 8 timer og så sat routeren til, men lige lidt hjælper
det. Jeg skal da ikke indtaste IP-adresser i den, når det er en
Proaccess-opkobling - vel? Hvad kan jeg gøre for at få det til at virke?

--
Søren Bay
Email: bay SNABELA cool.dk

Fra : Hans

Dato : 23-11-05 14:02

SB wrote:
> [...]
> lidt hjælper det. Jeg skal da ikke indtaste IP-adresser i den, når
> det er en Proaccess-opkobling - vel? Hvad kan jeg gøre for at få det

Hvis det er en lidt ældre forbindelse du har så skal du indtaste ip,
netmaske, gateway og dns.

Det er nu ikke så slemt hvis du kender din wan-ip, da gateway er 1 adresse
lavere, netmasken er 255.255.255.252 og dns er 194.239.134.83 og
193.162.153.164

Hans

Fra : SB

Dato : 23-11-05 14:36

Hans wrote:

> [...]
>
> Det er nu ikke så slemt hvis du kender din wan-ip, da gateway er 1 adresse
> lavere, netmasken er 255.255.255.252 og dns er 194.239.134.83 og

Ok - det vil jeg prøve - har lige rekvireret ip'erne hos TDC - de kom
med det samme - dejlig med god service!

--
Søren Bay
Email: bay SNABELA cool.dk