Hvilket printerpapir til IP5200
Fra : KB

Dato : 20-11-05 15:12

Hej.

Jeg har lige købt mig en Canon IP5200 printer. Jeg havde tidliger en HP og
har derfor en del
everyday photopair tilbage. Jeg har prøvet at udskrive på det med Canon'en
med forskellige
indstillinger uden det store held.

Spørgsmålet er så - Hvilket papir bruger I til de dagligdags udskrivninger
som gerne må se
lidt pæne ud men som ikke kræver et stykke fotopapir til 5 kr. arket. Skal
det være original
canon før indstillingerne vedr. papir i printerpanelet kan bruges fuldt ud.

Kan ikke umiddelbart gennemskue om Canon har noget "everyday Photopaper"
ligesom HP.

Mvh.
Kenneth

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-11-05 15:29

KB skrev følgende på usenet:
> Kan ikke umiddelbart gennemskue om Canon har noget "everyday
> Photopaper" ligesom HP.

Næh - HP, Kodak og agfa papir er ikke særlig godt på Canon printere.

Men jeg har gode erfaringer med Verbatim- og Ilfordpapir på en IP4000.

TPI har noget rigtig godt papir til Canon printere http://tpi-danmark.dk/

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk