Andet multimedie
bentjuul 3670
Redigere i PDF-fil
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 08-01-06 11:34

Jeg har en PDF-fil, hvor noget skal fjernes på en enkelt side (noget tekst
på et billede).

Åbner jeg dokumentet i PS CS, så har jeg kun mulighed for at åbne siderne
separat - hvilket vil sige, at når jeg er færdig, så skal jeg til at sidde
og klippe klistre for at erstatte den gamle side med den nye.

Hvordan undgår jeg dette?

Fra : emj

Dato : 08-01-06 12:35

Mads Jakobsen skrev:

>Åbner jeg dokumentet i PS CS, så har jeg kun mulighed for at åbne siderne
>separat - hvilket vil sige, at når jeg er færdig, så skal jeg til at sidde
>og klippe klistre for at erstatte den gamle side med den nye.

Udskriv den enkelte side til en pdf-fil for sig selv.
Den kan så senere lægges ind på plads igen.

Hilsen emj

Fra : pwee

Dato : 08-01-06 14:06

"Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> separat - hvilket vil sige, at når jeg er færdig, så skal jeg til at sidde
> og klippe klistre for at erstatte den gamle side med den nye.

ved at bruge Adobe Acrobat, "TouchUP text"
/pw