Andet multimedie
bentjuul 3670
PDF-formular med mulighed for vedhæftede f~
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-01-06 19:33

Hej,

Det er noget med, at man i dag kan vedhæfte stort set alt til en
PDF-fil. Hvad nu hvis man i Acrobat Pro 7 eller Adobe Designer
laver en PDF-formular, hvor modtageren har mulighed for at vedhæfte
en fil. Vil det kræve, at modtageren også har Acrobat Pro, eller
vil det også kunne lade sig gøre at udfylde formularen og vedhæfte
en eller flere filer vha. Adobe Reader 7?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 05-01-06 16:30

> [...]
> vil det også kunne lade sig gøre at udfylde formularen og vedhæfte
> en eller flere filer vha. Adobe Reader 7?

Der står det her i hjælpe filen til Adobe Reader 7"
Brugere af Acrobat 7.0 kan vedhæfte ikke-PDF- og PDF-filer eller sider fra
filer til deres Adobe PDF-dokumenter. Hvis du flytter et af disse
PDF-dokumenter, flytter de vedhæftede filer eller sider automatisk med
dokumentet. Hvis forfatteren af PDF-filen har tildelt yderligere
brugerrettigheder, kan du vedhæfte filer, redigere vedhæftede filer og gemme
dine redigeringer. Der vises en beskrivelse af hver vedhæftede fil under
fanen Vedhæftede filer i navigationsruden."

Håber du kan bruge det til noget.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-01-06 21:06

Jørgen Nielsen skrev:

> Der står det her i hjælpe filen til Adobe Reader 7"

[Snip]

> Håber du kan bruge det til noget.

Så absolut og tak. Næste trin i processen bliver så at lave selve
formularen, men det gøres nok nemmest i Adobe Designer, vil jeg tro.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 07-01-06 11:46

> Så absolut og tak.

Selv tak, rart at kunne hjælpe dig for engang skyld.

>Næste trin i processen bliver så at lave selve
> formularen, men det gøres nok nemmest i Adobe Designer, vil jeg tro.

Det kan jeg så til gengæld ikke hjælpe dig med. Kender ikke noget til Adobe
Designer.