Mængdeberegning julemad
Fra : Margrete Johansen

Dato : 23-12-05 08:56

Hej gruppe.

Vi skal være ti personer. Jeg skal komme med andestegen. Igår her jeg
hentet
en økologisk and på 3500 gram. Min svigersøn steger en god flæskesteg på 3
kg. Er det nok ?

På forhånd tak.

Margrete

Fra : Tina

Dato : 23-12-05 09:11

> [...]
> hentet
> en økologisk and på 3500 gram. Min svigersøn steger en god flæskesteg på 3

Der er steg nok til jer. Men jeg tror altså ikke, der bliver and nok til 10
personer (hvis det er voksne). Efter min erfaring.... Mvh Tina

Fra : Margrete Johansen

Dato : 23-12-05 09:27

"Tina" <Tina-news@ofir.dk> wrote in message

> "> Vi skal være ti personer. Jeg skal komme med andestegen. Igår her jeg

> Der er steg nok til jer. Men jeg tror altså ikke, der bliver and nok til
> 10 personer (hvis det er voksne). Efter min erfaring.... Mvh Tina

Tak - det var nok det der var min skræk - så jeg henter en til.

God jul til jer alle.

Hilsen Margrete

Fra : mcloud

Dato : 23-12-05 10:23

Hej Margrethe
Steg et par andebryster eller i Føtex har de andebryst stege ,ved siden
af
så kan du strække anden lidt længere.Det handler jo også om plads
Glædelig jul
mcloud

Fra : Margrete Johansen

Dato : 23-12-05 10:29

"mcloud" <kim@lechef.dk> wrote in message
> [...]
> af
> så kan du strække anden lidt længere.Det handler jo også om plads
Tak - den tanke havde jeg godt haft indover.

margrete

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 23-12-05 15:48

"Margrete Johansen" <mamajohsFJERN@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> "mcloud" <kim@lechef.dk> wrote in message
> Tak - den tanke havde jeg godt haft indover.
>
> margrete

Min farmor brugte at strække kødet ved at la' en medister eller 2 stege med
i ovnen.

God jul
Pernille, hvor vi bliver 4 voksne og skal ha' en and 3200 gr. og en
flæskesteg på 1400 gr. Så der er rester til flere dage