Katte og griseøre
Fra : OZ7PUS

Dato : 22-12-05 13:35

Ja vi havde købt et par griseøre til gømaskinen da den jo elsker dem .. Ved
samme lejlighed fandt vi så ud af at katten også er vild med grise øre ..
Selv om de er lidt svære at tygge

Har også købt "frolic" (købes i bla fakta) noget oksekød/fisk/ris/hvede sjov
.. Kan bruges som foder (Til hunde )
Men de fleste bruger dem som godbidder dem er katten også blevet helt syg
med

Så hvis du har både hund og kat eller katten skal prøve noget nyt ja så

Tøsen

Fra : Hanne Engermann

Dato : 22-12-05 14:14

> [...]
> med
>
> Så hvis du har både hund og kat eller katten skal prøve noget nyt ja så

Det samme her i huset!
Og det er totalt ligegyldigt, hvilket foder hundene får. De store
hundepiller er for øvrigt et herligt stykke legetøj. De bliver trillet
rundt med, og jeg finder ofte nogle, stukket ind under tæpper og puder :>D

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : OZ7PUS

Dato : 22-12-05 18:48

"Hanne Engermann" <mega-mcoKATTE@BAKKEmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hundepiller er for øvrigt et herligt stykke legetøj. De bliver trillet
> rundt med, og jeg finder ofte nogle, stukket ind under tæpper og puder :>D

Nu er vores hund så madglad at skålen nærmest altid er tom, Dog har katten
sin egen oppe på et skab.
Men får den fat i en af dem flyver de nærmest henover gulvet...Indtil hunden
opdage det så er den væk ;)

De finder heldigvis godt ud af det sammen missen har taget rigtig godt imod
hunden de både leger og sover sammen, Og sjovt nok er missen stoppet med at
overfalde fødder m.m...Nu er det hunden der står for tur

Tøsen

Fra : Hanne Engermann

Dato : 22-12-05 19:50

> [...]
at
> overfalde fødder m.m...Nu er det hunden der står for tur

Lige et sidespring:
Alt efter, hvor gammel missen var, da I fik hunden, og om den i forvejen
havde haft kontakt med hunde - og omvendt, så har du måske et par gode
råd om sammenføringen til Jesper, som i en anden tråd 'Kat og hund i
samme hus', efterlyser vejledning.

Fra : OZ7PUS

Dato : 22-12-05 21:37

> [...]
> havde haft kontakt med hunde - og omvendt, så har du måske et par gode
> råd om sammenføringen til Jesper, som i en anden tråd 'Kat og hund i

Min metode virker desværre ikke med alle hunde og katte

Den er simpel .. Lad dem selv finde ud af det

Tøsen